.

.

onsdag 13 april 2011

Jag är fortfarande rädd


Jag har en rosa dag i dag, tröja jacka och stövlar :)


Jag tycker det är riktigt jobbigt att gå ut med Tuffs, hjärtat slår i 290 och jag stirrar mot deras hus samtidigt som jag försöker rotera huvudet som en uggla utfall att hunden skulle komma från ett annat håll. Det här är helt sjuk, vi bor ju hundra meter ifrån deras hus så det är näst intill omöjligt att gå någon annanstans. Även om Robin och Leo pratar om det mycket så tror jag att jag är den som mår sämst av det som hände för det första för att jag var övertygad om att han inte skulle överleva attacken men också för att jag hela tiden hörde Leo långt där borta skrikandes helt hysteriskt han ord och röst
-NEJ NEJ INTE MIN HUND, TUFFS, NEJ NEJ, SNÄLLA NEJ, GÖR INTE ILLA MIN HUND.
Jag återupplever händelsen igen och igen och hela tiden hör jag leo och varje gång bränner tårarna i ögon, min stackars lilla kille och min stackars hund.


1 kommentar:

Linda aka Javamorsan sa...

Förstår dig. Kanske skulle det vara bra om du pratade med någon om det som hände. Kan verka fånigt men det är en traumatisk händelse du var med om inte bara TUffs!

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)