.

.

fredag 22 april 2011

Grillat och middag ute

På eftermiddagen tittade solen fram hos oss och vad lockar mer än att grilla då?? Vi har iof grillar hela vintern eftersom vi har altan med tak över, så det spelar ju ingen roll vilken årstid, men man blir ju extra sugen på att grilla när solen skiner och luften är varm. Men det var iaf första gången vi åt ute.
Killarna ville SÅ gärna och först sa jag att det är för kallt ( för bortåt 18 tiden är solen borta från altanen och då är det inte så varmt längre) men Leo frågade om jag inte bara kunde sätta på mig en jacka då??
Men jag tänkte att vi har ju infravärme....... så det blev varmt och skönt.

Det blev en av mina favoriter, grillspett och vi körde GI style allihopa för killarna e ändå inte så förtjusta i pommes och äta grillspett är destå roligare.




1 kommentar:

Unknown sa...

Ååh, vi skulle ju grillat i kväll men vi fick äta lammsteksmiddagen som inte blev färdig igår när spis och annat brakade samman här.

Men på måndag, hemma i Landvetter, då blir det grillning!

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)