.

.

tisdag 26 april 2011

God morgon



Robin och Leo tycker det är så kul att plocka blommor.


Väderleks rapport :) idag har vi molndis och inte lika varmt men hoppas dagen blir skön iaf. Killarna ska tilla dagis och jag ska jobba, det känns faktiskt jätte KONSTIGT nu när jag har varit ledig en hel vecka. Dåligt bloggande igår beror på att sötaste Robin skullegå ut på gården igår och leka med sin kompis som hade hunnig gå iväg med sim mamma så han blev så ledsen att han började gråta så som plåster så gick vi och lekte hos mormor och morfar ist. När vi kom hem fortsatte min tillfälliga städ lust och jag städade HELA boden/förrådet och jag är SÅ NÖJD över mig själv, undra hur länge det kommer att fortsätta vara fint där nu, jag är rätt bra på att stöka till :) Nu ska vi straxt göra oss iordning och gå till dagis för Leo ska ha gympa kl 10.






1 kommentar:

Carolina sa...

Sv: Ja precis, det undrar jag också... Nu är det ju inte lika illa eftersom jag vunnit detta och inte betalt något själv, men att bli fullt debiterad för att man inte avbokat 48 timmar innan behandling om man skulle vara sjuk eller så, det känns verkligen inte okej och inte som nå'n vidare bra gästservice...

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)