.

.

måndag 25 april 2011

Första frukosten på balkongen






I dag har vi varit uppe med tuppen (7:52) och jag har brytit min ligga i solen och vill inte göra något alls trend. Jag är en riktig solknarkare, jag kan/vill absolut inte göra någonting annat än att vara ute, jag VET att det behövs diskas dammsugas osv men likte en knarkare så slår jag bara bort det och tänker att man måste passa på att vara ute , i morgon kanske det regnar.
Men som sagt idag så har jag har rensat mina kläder i klädkammaren slängt in en maskin och TVÄTTAT FÖNSTRENA I VARDAGSRUMMET. Imponerade??????
Mendans killarna tittade på Dora och åt godis... hummm.... Först när dom frågade tänkte jag är du inte klok unge men sen tänkte jag att det är fortfarande påsk och i morgon är det vanlig vardag igen så.... okej då :)

Allt detta hann vi med innan kl.9 då vi åt årets första fukost på balkongen där vi har morgon sol :)


Nu kan vi vara ute hela dagen med gott samvete och leka i solen, killarna är redan insmorda med solkräm och färdiga :)
Hoppas ni också får en alldeles underbar ANNANDAG PÅSK i solen.

2 kommentarer:

Linda aka Javamorsan sa...

Vi är inte så nog med vilka dagar ungarna äter godis här hemma. Vissa veckor äts inget alls andra kan det ätas ons och sen sön! Allt beror på humör osv. Min barn äter nog mindre godis än andra barn tror jag faktiskt :)

Härligt att kunna sitta ute och äta.
Hoppas ni får en skön eftermiddag nu Kramar

Sandra sa...

Underbart väder eller hur. Men vad fort det gick, sommar direkt liksom! Många premiärer har det blivit under helgen1 ,-)

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)