.

.

fredag 1 april 2011

Dåligt bloggande igår


beror på att jag fick ett mycket efterlängtat paket på posten.

Med detta innehåll.

Nämligen acryl pulver och vätska cutter primer och tippar.

Vad blir detta då????

Jo NAGLAR

Jag gick ju och gjorde naglar förut och har gjort i över 10 år nu men nu har min nagel tjej flyttat och vi lyckas aldrig hitta en tid som passar oss båda så nu har jag varit utan naglar i 2 månade och känr mig som en halv människa, så då beslutade jag att köpa material och bygga egna helt enkelt.

Och det gick jätte bra förutom att tipparna var inte som jag ville ha så jag kunde inte göra fransk manikyr.

PS: varför särar Blogger på min text heltplötsligt så det blir jätte mellanrum mellan raderna????

4 kommentarer:

Mollan sa...

Får vi inte se hur det blev? Vad var det i Jysk-lådan? Kram

Unknown sa...

Smulan knyckte min kommentar!;-)

Ha det bra!

Sandra sa...

Vad kul att göra egna, själv går jag till en tjej som är jätte duktig, skulle aldrig klara det själv iaf inte på höger hand!

Linda aka Javamorsan sa...

Åh vad roligt. Nu vill jag se bilder på resultat också :)

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)