.

.

fredag 29 april 2011

dagen från hel***et

I dag är dagen då allt är helt åt hexxxxe. Mormor berättade när jag kom hem från jobbet att Robin och Leo hade försvunnit iväg med med grannens barn och när hon hade kastat in Tuffs och hunnit upp på grannens baksida var killarna bort och hon hittade dom senare på en gångväg bakom huset, där dom absolut inte får vara och dom vet mycket väl att dom inte får gå iväg in till någon heller utan att fråga först. Gånvägen tycker jag är extra obehaglig eftersom det brukar sitta ett helt gäng alkisar där.

På kvällen kl 20 ringer tele2 och berättar att dom inte kan portera mitt nummer för att nummret har ingen abonent men att jag kan ringa kundservice på måndag efter kl 8. Seriöst VAD SKA JAG GÖRA ??????? Den här soppan slutar aldrig kommer jag överhuvudtaget kunna få tillbaka mitt nr??? Jag älskar mitt nr för det är så sjukt bra alla jag ger det till säger jämt -vilket bra nummer du har.

Lite bilder som lättar upp dagen YY


vi gjorde lite popcorn för att mysa lite och glömma det dåliga, första gången de är med och poppar :) det skrattade dom hjärtligt åt.


Pappa kom förbi och visade sin Mekonomen bil, en camaro, den tyckte killarna var kul att ptovsitta i :)


Tuffs har lagt sig till rätta i Leos säng medans jag läser Robin Hood





Jag har lite problem med blogger också såklart, den formaterar texten som den själv vill, jag har valt small tom men ändå är texten längst ner gigantisk. Nån som vet vad det är för fel?? varje dag är det nya konstiga fel.
Tror jag går och lägger mig nu, morgondagen kan ju inte bli värre, eller??

Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)