.

.

onsdag 16 mars 2011


Vi har fektats och krigats : ) Först jag och Leo sen kom Robin och ville också vara med.
Hej vänner
Vi har strålande sol ute men kallt, det ligger på nollan fast solen skiner och i gårkväll när jag gick och la mig så hade vi 6,5 minus, det är en kall vår.
I dag är våran sista dag hemma tillsammans och ärligt talat så är jag ledsen. Vi har varit hemma i 12 dagar nu och även om det har bjudit på kräkningar och väldigt hög feber och massa oro så har det ändå varit underbart att få vara med killarna så här mycket.

1 kommentar:

Linda sa...

Skönt att ni är friska igen trots allt. Förstår känslan dock när man skall återgå till det normala.
Hoppas ni får en skön torsdag nu Kramar till er alla!

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)