.

.

tisdag 1 mars 2011

Utflykt till Cosmonova

I dag har jag varit på utflykt på Cosmonova och jag har gjort massäck inte till barnen utan till mig själv, när hände det senast??
Jag var där med fritids, alltså mitt jobb och tittade på sea monsters3D jag tyckte att det var lite så där, det var faktiskt mitt första besök där, och jag tyckte som vanligt att 3D bara är suddigt och extremt jobbigt att titta på. Effekterna var super och 3D upplevelsen är fantastisk då det känns som djuren kommer ut ur filmen. Men på det stora hela gillar jag inte 3D, trodde faktiskt att det skulle vara bättre här än på bio men nej.

Är det någon annan som tycker att det här med 3D är riktigt jobbigt??

På vägen hem från jobbet var jag nästan gråtfärdig av trötthet, det tar rättmycket på en att åka iväg en hel dag med en stor barn grupp, så inne på ICA köppte jag lite vårblommor för att pigga upp mig lite.


Det blev en bland bukett tulpaner min absolut favorit bukett och så Tet-a tete i kruka dom är också en favorit.


1 kommentar:

Skrotmamman skrotar vidare sa...

Har inte sett något 3D utom såna där 15-minutersfilmer på Liseberg, så jag vet inte så noga ;-)

Annars, att se film på Cosmonova är superhäftigt, spelar ingen roll att det inte är spelfilmer, eller 3D!

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)