.

.

söndag 6 mars 2011

Stackars liten.




Det blev en LÅNG natt.
Hans host attacker började vid halv 1 men det var ingen fara. Men det blev många turer med dricka vatten och hostattacker och vid en vända lyckades vi hälla ut vattnet i sängen så vi fick sova på handukar :)
Vaknade slutligen vi 8 av att han kräktes, ytte pytte lite men ändå så vi fick byta kläder.
Jag trodde att det berodde på massor med hostmedicin och alvedon och ipren att det blev kvalmigt och äckligt i magen MEN nu vid 12 säger han att
-det känns som jag måste kräkas, hämta hinken.
Men den fanns inte tilljänglig så jag sa
-spring till toan, men det hann komma två gånger på vägen dit. :(
Nu ligger han nerbäddad med handukar i deras soffa och har sovit ända sen det hände.
Mitt lilla Y

Uppdate 14,36: Det är länge sen Något av barnen var så här sjuka.
Leo ligger i soffan och bara flämtar, han säger att det svider i ögonen, han är bränn het och han säger att det gör ont om jag klappar honom på huden.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Men fy, stackars liten kille! Hoppas det ger sig och går åt det bättre hållet snart! :(

D I N A R A`s sa...

Usch, stackars liten! Hoppas att han kryar på sig snart! Man önskar att man kunde ta sjukdomarna själv. stora kryakram!

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)