.

.

lördag 5 mars 2011

När vi vaknade i morse så var våran lilla kille Leo alldeles varm så jag tog febern på honom och den visade över 38. Så typiskt han som var sjuk förra veckan också. Han var riktigt dålig så vi bestämde att Micke skulle åka med Robin på skridskoskolan men när det var dags att åka så ändrade sig Leo och ville följa med och sitta på läktaren men väl där hade alvedononen gjort sin verka så han sprang fram och tilbaka större delen av tiden. :)

Vilken tur att dom hade en tv som visade skidor :)

Efteråt åkte vi till nya Daisys och åt lunch, jag längtade så efter en hamburgare men på den här Daisys så har dom wok och doften var underbar. Så det blev Wokad kyckling med caschewnötter och gud vad gott det var men portionen var så stor så jag fick ta med mig ett regält lass hem :)

Killarna vilar i sängen men jag får inte ner febern nu var på apoteket och köpte mer alvedon men dom hade ingen Ipren till barn vilket jag tyckte var dåligt eftersom dom rekomenderar att om alvedom inte funkar så ska man blanda med Ipren.

Jag sitter här nere och hör honom hosta oavbrutet där uppe, stackarn



Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)