.

.

onsdag 23 mars 2011

JYSK


Jag var iväg med pappa igår och handlade lite på CITY GROSS dom har helg skinka för 29kr/kg AKA julskinka och det är ju så gott på macka till frukost men stark senap så det e klart jag rusade dit och handlade. Köpte också ett snickar bälte till Robin i födelsedags present och en efterlängtad toalettrulls hållare till badrummet.

På vägen hem gick vi in påJYSK för att äntligen köpa den underbara spegeln jag gått och tittat på nu när killarna var hemma så vi kan fälla ner baksätet. MEN den här veckan så klart var inte spegeln på annons så den kostade 799 alla andra veckor har den kostat 399 tom tjejen i kassan sa att den är på annons säker varannan vecka men så klart inte den här veckan när jag bestämmer mig för att köpa den.

Skit JYSK

1 kommentar:

Linda aka Tokmorsan sa...

Sånt där råkar jag ut för hela tiden. När jag väl skall köpa är det billiga priset inte där längre. Skit skit skit!

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)