.

.

söndag 20 mars 2011

Jag är en ångest människa

Finns det nån där ute som är som jag ??
Jag ångrar jämt allting efteråt, stora saker och bagateller.
Robin och Leo gnällde och tramsade så dant när de skulle sova så jag blev arg och gav dom ingen kram eller puss utan sa god natt och sov så gott och gick därifrån, när jag satt i soffan kom det dåliga samvetet krypande så jag gick upp men då hade de redan somnat :

Nästa ångest grej är godsaker, jag är jämt sugen på något gott och ska försöka skärpa mig eftersom många byxor sitter åt för mycket. Men som idag tänker jag skit samma idag jag äter upp sista glassen så är den borta sen två flugor i en smäll :) och nu sitter jag här och mår lite halv illa (det var faktiskt ganska lite glass så det är inte därför jag mår illa)och ångrar mig, varför åt jag glassen ???
Och det är inte första gången heller, jag äter ofta något gott för jag är så satans sugen och efteråt mår jag halv illa och tycker att det där var ju totalt onödigt, extra kilon på vågen och det var gott i 5 minuter.
Att jag aldrig lär mig att stå emot.

Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)