.

.

torsdag 17 mars 2011

Jag åkte och provade



Men till min stora sorg var inte några utav skorna bra. Eller jag föll för "träskorna" men halva poängen med att handla på skopunkten är ju deras ta 3 betala för 3 eller köp två par och få det billigaste till halva priset. Så ett par skor för 300kr där kändes dumt.
Dom snygga med låg klack var förstora i vristen så dom vart jätte svåra att gå i, och loferserna var för stora. : ( Och de snygga hade de inte i den butiken.
Men jag och pappa stannade på RUSTA på vägen hem och köpte lite nyttigheter, tvättmedel, hudlotion duschtvål, tvål, disktrasor, påskägg (lika bra att vara ute i god tid) och en badkarsmatta (så slipper jag oroa mig föratt killarna ska halka i badkaret)och tapeter vita med glansiga medaljonger, underbart vackra, pappa ska nämligen tapetsera om min hall :) så köpte jag Tresemme balsam och inpackning så får vi väl se om det blir lika bra som hos frisören dom dom säger på reklamen : )
Mest tråkiga növändigheter, men ........
Så köpte jag en vacker och underbar ljuslykta : )
Jag ÄLSKAR ju ljuslyktor och av någon anledning finns det helt plötsligt vackra ljuslyktor överallt. Lite konstigt att det kommer massor av vackra ljuslyktorvåren och inte på hösten, eller är det bara jag som tycker att det är jätte konstigt ???


1 kommentar:

Lorena sa...

Vilken fin blogg du har och sååå SÖTA pojkar! :)

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)