.

.

måndag 7 mars 2011

Hej från oss


Leo är mycket piggare idag men fortfarande rejält sjuk. Men det är stor skillnad mot igår när han bara sov hela dagen :).
Men han kräktes tyvärr i morse igen. När jag sjukanmälde honom på dagis berättade dom att det är något som går på dagis det var många barn som var hemma med just feber och kräkningar.
Robin är hemma hos mormor och morfar idag för han får inte vara på dagis om han har ett syskon som kräks och det är inte så kul för honom att vara hemma när Leo ligger och är sjuk.
Jag känner mig inte så pigg jag heller, igår trodde jag att det var pga sömn bristen men idag är det samma så jag har nog någon släng av något virus, det går ju en del så det är väl bara att välja.

Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)