.

.

torsdag 10 mars 2011

Dagen i bilder.

Så här har Robin spenderat större delen av dagen, ganska likt Leo i Måndags

Jag har spolat ner halva hunden i toaletten
Och den andra halvan vart jätte fin, skönt med kort päls i slasket.

Jag blev så glad när Leo kom hem ifrån mormor och morfar, han är också ny klippt (igår) även om det inte syns på bilden.

Nu sover dom och jag ska äta fruktsallad med grädde, det är iaf lite avvänjning eller hur??? Frukt är ju nyttigt och grädde är ju jätte LCHF så jag är ju egentligen jätte duktig nu ; )

Kram på er YY

3 kommentarer:

Sandra sa...

Men Michan! Bara toalettpapper och avföring i toaletten, inget annat!!! Ta en påse nästa gång.

Petra sa...

Så fin vovven blev.

Linda sa...

Stackars liten! Hoppas vi alla får en frisk dag i morgon när det är fredag och allt Kramar i massor

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)