.

.

söndag 13 februari 2011

Vi äter äppel paj till lunch

Vi har haft en lat söndag i dag igen och tittat på tv i sängen ända till kl 11 :)

Därför tänkte jag att jag slänger ihop en äppel paj till lunch (who cares?? dom äter alltid så nyttig mat med frukt och grönsaker varje dag så nån gång kan man unna sig att göta något kul och onyttigt)och överaskar killarna, men när jag skar första äpplet kom jag på hur kul dom tycker att det är att göra äppel paj så jag roppade på dom så fick dom komma och göra den istället och det blev en succe


Det var nog lika uppskattat och kul att göra pajen som att äta den.
Men nu tror jag att den är färdig så nu är det dags att ta ut den ur ugnen och roppa på killarna.





3 kommentarer:

Linda aka Tokmorsan sa...

Visst är det härlig med latdagar! Idag har vi firat lillans födelsedag med några eftersläntare!

Hoppas du får en skön kväll! Kram

Emma sa...

Vad mysigt att baka ihop! :)

Sv: visst är det kul att man börjar vagga (-:

Ha en fin dag!

Hanna sa...

Såna dagar är man värda ibland! Låter gott med äppelpaj till lunch :-)

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)