.

.

lördag 12 februari 2011

Underbara lördag

Idag äter killarna Gele hjärtan/choklad hjärtan som de fick i alla Y dags present av mormor och morfar i dag, jag tyckte det passade jätte bra eftersom vi ändå skulle äta lördagsgodis i dag.

Vi har haft det så skönt och mysigt idag.
Man behöver såna dagar ibland då man riktigt känner ro i kroppen.
Jag tycker att vi har haft ganska många sådana på sista tiden, även om jag saknar Micke massor så tyckte jag att vi stressade mer då, nu planerar jag oftast middagen och handlar i god tid helst någon dag innan, och jag försöker i möjligaste mån att planera allt vi gör under dagen för att undvika stress. Som i dag åt vi vid 17 tiden så att dom både skulle hinna bada och se på film innan det är dags att sova och det känns bra för mig för då blir det ingen stress och jag slipper bli arg eller tjata.

Idag åt vi så god middag kyckling wok?? med bandspagetti och ingefära.

Yterligare en middag som vi fick av mamma när jag var sjuk som jag har tagit receptet på och det var så gott så gott..

Men nu är det dags att stänga av Aristocats och gå upp och stoppa killarna i säng sen ska jag göra en koppa te och se på ett avsnitt eller två av Ghost Wisper.

God natt och sov så gott YY

2 kommentarer:

Fia sa...

Tack snälla :)

Vilka fina killar du har!

DINARAS HUS med TRE små sa...

Ah, gröt var ju år och dar sedan man åt! Det är kanske något att introducera! ;) trevlig söndag på er! :)

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)