.

.

torsdag 10 februari 2011

Tröttisar allihopa

Vi är alltid så himmla trötta på tordagar alla tre, vet inte alls varför.
Leo låg i soffan när jag kom hem och orkade inte ens komma och säga hej :)
Så det blev en tidig kväll i sängen och jag sitter i soffan och gäspar så tårarna rinner fast kl bara är halv åtta.
Men så här är det hos oss varje torsdag.
Är ni extra trötta på torsdagar, eller har ni någon annan dag då hela familjen är extra trötta??
Eller är det bara vi kanske :)
Nu sitter jag och kikar runt hos er alla för att se hur ni haft det i dag. Sen blir det CSI i sängen :)

YY

4 kommentarer:

Maria sa...

Här är vi också trötta på torsdagar, fattar inte riktigt varför.
Min tjej är så trött att hon har svårt för att somna!
Hoppas att du får sova gott.

Kram Kram

kattiiiiss sa...

Samma här. Det är för att det börjar närma sig slutet av veckan och man vet att imorgon är det helg.
Sov gott

Linda aka Tokmorsan sa...

jag är alltid trött så det kvittar vilken dag det är *S*

Hoppas du fått sova gott i natt och njuter av fredagen nu Kram

Cissi sa...

Fredagskvällarna är vi sällan sena i säng, ofast tidigast på hela veckan *haha* ;)

Trevlig helg!

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)