.

.

måndag 7 februari 2011

Tillbaka på jobbet.
Det var ännu roligare än vad jag hade trott :)
När jag vaknade i morse kl 7,45 av att Robin kom tittade jag brevid mig i sängen och insåg att Leo inte låg där, han hade sovit i sin säng hela natten och det är många veckor sen det hände.
Även om det inta alls gör mig något att han sover hos mig, sängen är så stor att den räcker gott och väl åt oss båda så är det ändå skönt att veta att han kan sova i sin egen säng också.
Killarna var trötta när dom kom hem ifrån dagis och jag börjar också blit trött, dom ligger i sina sängar och somnar förhoppningsvis snart och jag ska lägga mig i soffan med en kopp te och vila lite så jag är pigg imorgon och redo fö ännu en dag på jobbet.
Till middag idag åt vi korvgryta, jag vet att det inte låter så wow men det är en av mina absoluta favoriter.
Bjuder på reseptet så ni kan prova om ni inte tror mig : )
Falukorv i bitar.
lök champinjoner majs paprika
Men du kan ha i stort sett vilka grönsaker du vill, jag har haft i morötter zccini, ja allt möjligt
Krossade tomater, grädde/matlagnings grädde.
Chilisås, ketchup. Kryddor vad man gillar, i dag hade jag i  en halv grönsalas buljon.
Servera med pasta

Nej nu kallar soffan :)
God natt och sov gott



Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)