.

.

tisdag 8 februari 2011

Saker från ellos

Fick mina saker från ellos idag, någar skjortor/ blusar åker tillbaka för dom var inte riktigt jag, eller jo men lite för snygga och jag ville ha något jag kunde ha på jobbet så....



Köpte också en vit och en rosa ros för dom var alldeles underbara men inte så underbara i verkligheten ......


Den vackra krukan på bilden ingick tydligen inte alls utan den såg ut så här när den kom. Bilden gör den inte heller rättvis den skriker plast, jag som skrev förut om att nu finns det vissa tyg/plastblommor att köpa som är så verklighets trogna men inte den här alltså. Det var faktiskt så jag blev riktigt arg.


Jag har provat kläder precis hela kvällen och satte mig i soffan precis nu men överväger sängen i ställer, känner att jag inte är 100% frisk ännu och nu har jag fått rethosta också tack så mycket.
Vi åt världens godaste fisk gryta till middag med curry, svarta oliver, annanas och krabsticks i mm

Jag åt den första gången förra veckan då mamma lagade den till mig när jag var för sjuk för att kunna laga mat och det var så gott att jag tog receptet.

Den kan ni få recept på en annan dag, det blev verkligen en favorit här hemma.

God natt och sov gott så ses vi i morgon då vi är lediga YY

1 kommentar:

Anonym sa...

Kul med shopping i brevlådan! Fast tråkigt när det inte blir som man vill! Jag vågar knappt köpa kläder längre, eftesrom jag aldrig verkar få samma uppfattning på sidan som när de kommer hem!

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)