.

.

torsdag 3 februari 2011

Nu är vi royalister

Vi var och köpte nya galon byxor åt Robin idag eftersom killarna vuxit ur sina och vid kassan låg massor med kylskåps magneter på Daniel och Victoria som vi diskuterade med kassörskan och nu hade som sänkt priset till 7.90kr.
Och då tänkte jag att Robin har ända sedan bröllopet i sommras pekat ut Daniel och Victoria så fort han ser dom på en tidning eller löpsedel och han tycker att Victoria är så vacker
Så då köpte jag en magnet som jag satte på kyskåpet så får vi se vad Robin säger när han ser den, än har dom inte kommit in dom är ute och leker i den lilla snön som finns kvar.






Update : Robin blev glad och generad :) och skruvade på sig, det är nog lite kärlek där.

Leo frågade -är det där prins Daniel?? -ja svarade jag. -men vart är hans glasögon?? frågar han då - jag vill att han ska ha sina glasögon på sig mamma.

Jag tyckte det var helt fantastiskt att han hade koll på att Daniel brukar ha glasögon. Han är bara 4 år.


2 kommentarer:

Sandra sa...

hahhaaa! Underbara unge!

Liw sa...

Haha, jag skulle nog lbi lite galen om vi hade prinsessparet på kylskåpet, men det var ju billigt :)

Jag hoppas faktiskt på vattkoppor då det skulle vara skönt att ha det gjort. Men vi märker nog i morgon om det kommer fler likadana..
Trevlig kväll!

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)