.

.

torsdag 10 februari 2011

Mitt första veterinär besök med Tuffs

I dag var det dags för Tuffs 1 års besök hos veterinären och mitt första besök med honom eftersom vi köpte honom när han var 5 månader.
Det gick jätte bra och han var jätte duktig, men jag var värdelös, jag skulle hålla i huvudet när hon gav honom sprutan men det gick inte alls att hålla i hans lilla huvud så, hon fick hämta en ny spruta eftersom det mesta kom utanför : )
Men han var inte rädd alls utan mera nyfiken.
Nu ligger han och sover, kanske trött efter sprutan precis som små barn kan bli.


7 kommentarer:

johanna sa...

Vilken söt liten vovve ni har :) Det är jobbigt för djur också att gå till doktorn, massor med nytt som ska undersökas

kattiiiiss sa...

Vad söt Tuffs är!
Hoppas att du mår bättre nu.
Kram

Jenny - Hugos mamma sa...

Vilken liten sötnos!:)
Ja vi har 3 vovvar, hästen på bilden delade jag med min mamma men sålde min halva till henne för ett tag sedan.
Tack för att du håller tummarna för oss!:D

Kram

Lotte sa...

Herre guu sån söt liten hund :-)

Erika sa...

vad söt och duktig!

äppelblomman sa...

Åhhh vilken liten sötis!! Skönt att det gick bra med sprutan!!
Kram k

Anna sa...

Vilken liten gullis! Duktig med.

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)