.

.

lördag 5 februari 2011

Melodifestivalen 2011

Så är melodifestivalen igån igen.

Annars om åren har jag tyckt att det varit en kul grej Micke och jag brukar rösta i soffan och äta något gott men nu när man sitter ensamen försvann poängen, men efter att killarna lagt sig tittade jag på tv och kom på att melodifestivalen kanska håller på så jag bytte kanal och kom mitt i final bidraget som jag faktiskt tyckte jar jätte bra.

så nu har jag också sett melodifestivalen i år i tre minuter :)
Här kan ni också höra låten som vann


Danny gick också vidare men den låten tyckte jag var värdelös men den kommer här iaf för den som vill höra.

Ha en fortsatt trevlig kväll

1 kommentar:

Erika sa...

tack så mkt :) kommer nog se finalen men mer än så orkar jag bara inte med :-9 kraam kram

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)