.

.

tisdag 15 februari 2011

Lite nytt gör en så glad

Ialla fall mig räcker med minsta lilla nytt så går jag omkring och e super glad.

I dag fick jag några tyg rosor som jag bad mamma köpa åt mig på ÖB hon sa att dom såg förjä**** ut, så jag sa att hon skulle ta bara 4 så får jag se och hon hade ju super rätt men till det jag skulla ha dom till spelade det ingen roll..............

Innan ..........låg det frukter i.

Men nu ligger det rosa rosor i och det blev fantastiskt vackert.

Jag tror att jag ska måla ramarna svarta så att det passat med Välkommen skylten eller ???

Ja jag vet att det inte sitter några kort i ramarna ännu...... men jag har inte kommit på ännu vilka jag vill ha :)


10 kommentarer:

Lotte sa...

Jag tror det hade blivit riktigt snyggt med svarta ramar!!

Linda sa...

Säger också: svarta ramar, absolut! Det blir skitsnyggt!

Sandra, Colins mamma sa...

Hehe tack. Allt bra med dig?

Christin sa...

Eller så sätter du in svart/vita bilder så fångar du ändå upp det svarta....:)

Therese sa...

Ja svarta ramar blir nog toppen, å klart du ska fixa dig ett arrangemang med pärlisar ;-D KRAM

familjen bus sa...

Men så fint! Vart har du köpt de glasgrejerna??

Aaa, visst var den vacker! hihi jätte vacker :)
kram kram

Linda aka Tokmorsan sa...

Jättefint :)

Helenas Hem sa...

Japp svarta ramar skulle vara jättefint! :)

Patrik J. sa...

Livet i tavlor drivs av Patrik J som ger liv åt dina favoritbilder.

Om du är intresserad av att få en bild målad till tavla så skicka ett mail till patrikjo@live.se

(:

Carina sa...

superfint, svarta ramar blir superfint :)

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)