.

.

tisdag 1 februari 2011

Jeansen från HM har kommit

Vet inte riktigt vad man ska säga....
Jag beställde strl 29 och 30
Strl 30 var gigantiska runt rumpan och magen men tajta över lår och ben så dom gick inte att ha på sig men strl 29 var också stora över just rumpan och magen men super tajta från låren och neråt och då undrar jag.... Är man så stor över rumpan och mage att de i strl 30 är lagom har du då så pinnsmala ben ??
Det borde vara fysiskt omöjligt att var skapt så eller ??

Detta är strl 29
frammi från och dom sitter åt rejält över benen.
och så här stora är dom i midjan och det är ändå mina tjockaste områden på kroppen , rumpa och magen

Kan det vara därför dom bara kostade 99kr??


Jag köpte en blus också för jag äger faktiskt inte en enda och tänkt att det kunde vara kul att ha men är lite osäker där också för jag trodde inte att den skulle vara så genomskinlig.

Var snäll och ignorera att jag ser trött sjuk och jäkligt hemsk ut Tack :)

3 kommentarer:

Jesse-Paloma sa...

Hej Michan!

Jag inbillar mig att jag "svankar" sådant därför jeansen blir sådär för jag har samma problem med att dm blir åt ******** förstora där bak och även att dom sitter förbaskat tajt om knäna så det känns som att brallorna korvar sig. Inte much snyggt!

Tyckte att tunikan var jättefin, passar fint till sommaren med ett vitt linne under och ett par korta leggings. Nice!

Petra sa...

Tunikan var jättefin. Tråkigt med jeansen.

fam bus sa...

Hej!

Jag har ibland mer problemet att de blir stora vid låren. Medans de sitter slimmat vid rumpan och midjan. haha jag har ärvt pappas bull-rumpa ;) hehe

Kram kram

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)