.

.

fredag 4 februari 2011

Jag sitter i soffan med fötterna i fotbad (så att dom ska bli riktigt mjuka och fina) dricker kaffe och äter marängswiss och tittar på gammla avsnitt av Ghost wisper på datan och bara njuter.


Inte nödvändigt vis för att det är fredag därför att det saknar totalt betydelse eftersom jag varit hemma sen förra tisdan, utan snarare för att jag kan njuta istället för att ligga under en filt och bara må dåligt, tänk så snabbt penecilinet verkade :)

Jag hoppas och önskar att ni också har en lika fantastisk kväll som jag.

Det krävs så lite för att man ska må riktigt bra och bara njuta, iaf för mig, jag har inte särskilt höga krav i livet utan tycker att just det här var riktigt underbart.

Jag är ny duschad, sängen är renbäddad med det andra nya påslakarn settet från Jysk, och av nån oförklarlig anledning har jag städat städskåpet??
så imorgon väntar bergen :)
Så himmla fint, längtar tills det är dags att sova.

Killarna sover och Robin hade bara trevliga saker att berätta från dagis och gympan innan han somnade trots att hans dag har varit ganska traumatisk.

Vi har kört en stund vid läggdags ända sedan jag kom på det och det har varit underbart, att få lyssna och ta del av deras dag och nu låter dom mig inte komma undan, utan varje kväll när dom lägger sig frågar de lika ivrigt - kan vi prata en stund???

Tänk att det blev så lyckat och att det får oss, framförallt dom att må så bra

God natt YY

3 kommentarer:

Jennie sa...

Tack detsamma :)

Ghost wisperer skulle jag aldrig våga titta på ensam. Det är så läskigt ju :P

Hampus mamma sa...

så mysigt med fotbad! :)
//Sandra, 16 år & mamma till Hampus

Hanna sa...

Så skönt att du mår bättre! Låter som du haft en mysig kväll!

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)