.

.

söndag 6 februari 2011

Jag ifråga sätter min egen psykiska hälsa lite grann

Ni som "känner" mig vet att städning inte är min grej utan mer nödvändigt ont. Dom senaste dagarna har varit fyllda av massa tråkigt städande eftersom jag varit sjuk i nästan två veckor tills jag fick penecilin men nu börjar jag undra lite, antingen blev jag svårt sjuk av penecilinet eller så botade det mer än bara viruset, jag har nämligen städat bakom spisen idag, vet inte hur många gånger jag gjort det i mitt liv men nu är det kliniskt rent jag har tom skurat med ugns rengöring.
Det ni : )
Jag har också torkat golvet i hallen idag.

Jag nämnde väl att jag städade i städ skåpet förr igår också. Ska nog äta penecilin oftare : )
Men summan iaf så känner jag mig ganska nöjd och det börjar kännas rent och fräscht hemma igen
Dagen bjöd på en del spelande med barnen men också en lång promenad i skogen med Tuffs, det har ju inte blivit några långpromenader de senaste veckorna, stackarn.

Hoppas ni har haft en bra helg och är redo för en ny arbeta vecka, jag vet att jag är iaf. YY

1 kommentar:

Therese sa...

Härligt att få städat i alla fall! Hoppas du blir bättre snart!

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)