.

.

måndag 14 februari 2011

Jag firar alla Y dag med att dricka irisch coffe i soffan inte för att det har något med alla Y att göra men gott är det.

Den här buketten fick jag av mama :)

Killarna har fått ännu mera godis, ska det firas så ska det.
Varsin ask med marabou choklad hjärtan och varsin ask med gele hjärtan Y
Till middag fick dom nuggets och pommes eftersom det är något dom älska så :)
Och jag har fått jätte fina hjärtan som dom hade gjort till mig på dagis.

Allt som allt en alldeles underbar alla Yans dag !

Men ikväll blir det tidigt i säng för i morgon ska jag vara på utbildning kl 8:30 om den nya skollagen.


Hoppas att du också haft en fin dag fylld av lycka, alla Y dag behöver ju inte nödvändigtvis betyda romantik för att vara underbar.



3 kommentarer:

Helenas Hem sa...

MUMS vad gott med godis!!! :)
Hoppas att du får en fin kväll.
KRAM

Linda aka Tokmorsan sa...

Här firade vi med pommes och falukorv. Det är gott det med!

Cissi sa...

Vilken mysig alla hjärtans dag ni fick med blommor och massa "hjärtan" :)

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)