.

.

lördag 19 februari 2011

Internet är farligt jätte farligt.

Där kan man nämligen köpa massa saker och det gör jag.
Nu har jag köpt dom här ........
Jag var nämligen inne på någon av era bloggar ( kommer inte ihåg vems) och såg rekamen för dessa.
Det stog minska upp till 10 cm i midjan och vilken människa (kvinna) vill inte det??
Så nu är jag lycklig ägare av ett par gör mig smal byxor :) och det är ert fel så det så.
Så nu får vi se hur smal man blir.
Jag sitter i soffan och äter godis och väntar ;)
Nej skämt åt sido, jag har läst massor på internet bla på Familjeliv och dom som har provat dom säger att dom funkar. Mot celluliter är dom tydligen suveräna, men många har gått ner iaf en strl i kläder också och det känns som en bra årstid att prova dom också jag har använt dom sen i torsdags och eftersom det är så kallt ute passar det utmärkt att ha dom under byxorna och inte nog med det dom drar in fläsket rejält, byxorna satt jätte löst helt plötslig :) och magen vart nästan platt det ni ;)

1 kommentar:

Linda sa...

Hm nu satte du griller i skallen på mig ju!

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)