.

.

torsdag 3 februari 2011

God morgon god morgon.
Här skiner ingen sol idag men vi har plusgrader och slask i massor.
Leo skulle till skogen så jag krängde på honom galonbyxor utanpå overallen och dom var minst sagt försmå så han såg ut som en stoppad korv stackaren.
Jag själv har varit hos doktorn som inte hittade något fel någonstans (jätte oväntat) Men skrev ut penecilin iaf för förra gången hade jag också exakt samma symtom och då hjälpte penecilinet trots att proverna inte visade någo,t så nu håller jag tummarna att det ska hjälpa mig att bli frisk.



Hoppas att solen skiner där ni är idag Y

1 kommentar:

~ ♥ AnnKatrin ♣ ~ sa...

Näe, här lyser ingen sol heller ;(
Såg buketten till höger, jättefin! Åhh, vad jag längtar till våren och sommaren nu.
Krya på dig och hoppas penicillinet hjälper.

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)