.

.

måndag 21 februari 2011

En kväll fylld av lek.

När vi kom hem från dagis träffade vi grannen vägg i vägg och killarna frågade om han ville komma och leka med dom och det ville han så medans jag lagade mat så lekte dom för fullt ute i snön och lyckades tom skapa en backe att åka stjärtlapp i (inte till min förtjusning kan jag berätta men men)
Så här såg det ut ifrån köks fönstret.
Efter maten blev det innebandy tills det var dags att borsta tänderna och sätta på pyjamas.
Jag tycker alltid att det tar emot att gå ner i bandy rummet men väl där har vi jätte roligt, att jag aldrig lär mig :)



Nu myser jag i soffan med fruktsallad och kaffe och massa tända ljus, en riktigt toppen kväll i mina ögon.

3 kommentarer:

D I N A R A sa...

Ja, verkligen!! En tystknapp vore guld vissa stunder.
Vad mysigt o spela bandy inne! Det är sånt man kommer ihåg när man blir äldre.
kram på er! :) ;)

sandra sa...

Hej vad fin blog du har =)
Ja jag gillar min sponsor =)
Skall försöka fixa så mina läsare kan få lite rabatt när dom handlar där ;)
Ha en bra dag.kram sandra

Melissas Prinsar sa...

mysig blogg du har! =)
ja de fick jag höra hela tiden med vincent å även nu med lillebror även fast vi vet att de bara vart en bebis i båda fallen :P
kram

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)