.

.

lördag 26 februari 2011


Dagens: Idag blev det sprillans nya tröjan från Ellos med små puff armar och en gammal polo under för det är så kallt i ishallen och jeans HM.

Gud vad den här dagen har rusat iväg.

Till middag blev det rester till killarna, skinkfrestelse. Och jag tog en tallrik med vanilj yogurt, hallon och start müslie, jag är fortfarande mätt efter lunchen :)

Just nu badar killarna och Robin är alldeles ny rakad, men jag fick inte raka av mohawken, han vill ju se ut som han "fröken" Andreas på dagis :)
Sen blir det sedvanliga godis och film och efter det blir det film för mig, idag blir det Orphan.

Igår tittade jag på The Travler, ganska bra med Val Kilmer i huvudrollen så jag trodde den skulle vara bättre.


2 kommentarer:

Erika sa...

Tack fina du! Va glad jag blev för din kommentar! =) Vilka fina killar du har!

Visst är det härligt med asfalt?? =) Våren finns där nånstans! Hoppas ni med får en fin helg! Kram!

Anne sa...

Den tröjan är faktiskt från H&M. Men sonen fick ävra den så den är nog sen ett par säsongen sen tyvärr...

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)