.

.

fredag 4 februari 2011

Äntligen vänder det

God morgon i snöyran.
Ja då hos oss yr lätta små snöflingor i luften i dag så att man knappt ser ut och marken är spegelblank.

Idag för första gången sedan förra onsdagen börjar jag må bra, tror att penecilinet gjorde susen, jag har lämnat killarna på dagis utan att tro att jag ska dö på vägen hem.
Jippie!!!
Men när jag kom hem tittade jag mig omkring med kritiska ögon.

Herregud vad det ser ut, diskstället är ett berg, vår tvätt korg med ren tvätt är också ett berg och allt det där små plockandet som det absolut inte funnits någon ork till, jag såg en spiderman strumpa på köksbordet???
Vagnen ska bäras ner, papper och post som måste gås igenom nya sängkläder så jag blir av med alla bakterier, ja jag har lite att göra den här helgen tror jag : )



Bjuder på en bilda av mina berg : )





4 kommentarer:

Linda sa...

Det låter som om vi har samma roliga helgplaner (plus att vi ska avsluta köksrenoveringen)!

Skönt att du mår bättre iaf!

Cissi sa...

Hoppas du får en Trevlig helg och hinner med lite skoj också :)

Kram

Anna - Mamma till Theodor. sa...

Ja han växer så de knakar! :D Allt bra med er då? Trevlig helg! :) kram

Therese sa...

hi hi berg är till för att bestigas ;-P Trevlig helg <3

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)