.

.

måndag 14 februari 2011

Alla hjärtans dag.

Jag bukar inte tycka att det är särskilt speciellt Micke och jag har aldrig firat det utan bara köpt blommor och choklad till varann och i år känns den här dagen ännu mer meningslös eftersom situationen ser ut som den gör.
Men
Älskade underbara ungar
Jag gjorde alla hjärtans dags kort men barnen på fritids i fredags och då gjorde jag varsitt till Robin och Leo ett med på sydda pärlor till Leo och ett med röda hjärtan til Robin eftersom han älskar rött så mycket.
Och dom blev så glada
Jag hade aldrig föreställt mig att killarna skulle bi så glada Leo pussade och pussade sitt kort och Robin tog med sig sitt till dagis.
Jag sitter här med små glädje tårar i ögonen för att det går inte riktigt att beskriva i ord hur fruktansvärt glad jag blev över att dom blev så glada, det här är nog den bästa alla hjärtans dag någonsin.

Jag är så glad lycklig och tacksam över att jag har dessa fina killar.

Önskar er alla en underbar alla Y ans dag


3 kommentarer:

Linda aka Tokmorsan sa...

Min stora bestämde idag att Alla hjärtans dag från och med i år är vår familjedag :) Det gillar jag.

Lotte sa...

Ha en fortsatt bra Alla-Hjärtansdag. Det är väl underbart att barn kan uppskatta det lilla!!

Cissi sa...

Det är de oftast det lilla som betyder mest :)

Ha en fortsatt mysig alla <3 dag med dina små prinsar!

Kram

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)