.

.

fredag 7 januari 2011

Usch vilken jäkla skit dag

En HEL dag helt åt ****

I morse åktevi upp till El-Giganten och hämtade min dator sen hem igen och när jag startar den så funkar den inte, den kan inte ens känna ava tt jag har stoppat i internet kabeln. Så jag ringer dom och får prata med support avdelningen men efter många försök inser dom att dom inte kan hjälpa mig utan jag måste åka tillbaka till affären, så jag ringer pappa och frågar om han har lust att skjusa mig och det hade han.

Så vi åker dit och lämnar tillbaka den och dom skickar iväg den igen och så hem igen, mamma hade kokat kaffe och tagit med sig daimtårta så jag åt massor med fikabröd eftersom magen skrek av hunger eftersom jag inte ätit lunch. Nu har dom åkt hem kl är 15.34 hela dagen har gått och vi har inte gjort ett endaste skit förutom åkt fram och tillbaka till elgiganten hela dagen.

Jag är på sånt pissigt humör, det är så kul mysigt och underbart att vara ledig från jobbet och vara hemma med Robin och Leo. Det var ju inte såhär jag hade tänkt spendera vår lediga dag.

Men Robin och Leo hade iaf kul inne på toaletten med morfar.
Tänk att det går inte att lämna dom där ensamma i 5 minuter.

Så här ser man ut när morfar varit på besök :)


3 kommentarer:

Linda sa...

Ta ett djupt andetag nu och pusta ut inför kvällen!
Den kan inte bli sämre än dagen i alla fall. Kram

spiderchick sa...

massa pepp till dig och hoppas trotset går över snart!! :-) Kram

Evelina sa...

Vad lika dom är!!

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)