.

.

måndag 24 januari 2011

Tänk så bra julklappar mina barn fick i julas...

så att mamma har något att leka med.

Först upptäckte jag ju grodspelet helt underbart, jag kan spela det om och om igen och det är ju en ganska kul grej som mamma för oftast gillar men ju inte riktigt barnens lekar som att stå i innebandyrummet i en timme, Leo ie skitlycklig men själv biter man ju ihop.
Men nu har jag upptäckt el gitarrerna som killarna önskade sig i julas, dom är ju jätteroliga.
Först körde jag nån lat version i soffan med Leo.
Men sen rockade vi

Och Robin ville ju såklart också vara med då.


Jag har världens coolaste killar

Vi spelade girarr och sjöng hela kvällen jag var heeelt slut sen :)

Önskar er alla en trevlig måndag

1 kommentar:

Anonym sa...

Haha vad roligt det ser ut!

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)