.

.

onsdag 26 januari 2011

Nya jeans

Jag har beställt lite nya jeans först tänkte jag stunta i det eftersom jag inte är nöjd med min vikt riktigt så vill jag inte köpa några byxor för i min fantasi kommer jag gå ner i vikt och då ska jag köpa nya byxor men så har jag tänkt dom senaste 4 åren så det är väl dags att inse att det inte kommer att hända, :)

Men sen ångrade jag mig 99kr st är löjligt billig och man är ju dum om man låter bli, och så älskar jag att ha jeans shorts på sommaren i olika längder oftast har jag ju klippt av några jeans i den längden jag känner för så nu har jag ju om jag vill klippa av ett par i sommar.
För de flesta shorts kostar ju mer än 99 kr så nu har jag lite att välja och vraka på.



Önskar er en skön kväll och hoppas ni har haft en bra dag.


6 kommentarer:

Jenny - Hugos mamma sa...

Hahaha... jag tänker precis likadant!:)
99 kr är ju toppen.

Kram

Erika sa...

men killar kan ju också leka med dockor :-) och rubens barndockockorna finns i pojkmodeller också! ska köpa en sådan till min lille son

äppelblomman sa...

Men 99 kr är ju toppen!! Och du ser ju inte ut att behöva gå ner ett gram så smal o fin som du är!!
Kram K

Erika sa...

ja ok, då är det ju inet så lätt :-) Elwira har faktiskt nyligen börjat gilla leka lite med sina dockor, eller mest köra runt dom i vagnen som en fartdåre då men ändå ;-) Hon har alltid varit den som leker med bilar mm och full rulle ska det vara :-) inte den där "typiska" tjejen som sitter still o leker mee dockor o läser böcker :-) men det är skönt att hon numera kan göra bägge

kram!

Linda aka Tokmorsan sa...

Härligt att du lägger pengar på dig! Det behöver vi mammor mellan varven.

Kram

Hanna sa...

99 kr är ju toppen bra pris! Var hittade du dom?

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)