.

.

onsdag 26 januari 2011

När vi var ute med Tuffs passade vi på att stanna och åka stjärtlapp en stund, så då har vi fått en dos frisk luft idag också och jag kan med gott samvete krypa ner i soffan (som är oförskämt mjuk idag med de nya soffkuddarna) med en filt sen.




Tuffs stog längst ner i backen och väntade glatt när killarna kom ner



Robin hade sån fart att han landade nere på gångvägen
Å så upp för backen igen.

När vi kom in fikade vi lite med nybakade bullar och chokladkakor som vi har fått av mormor.
Till lunch blir det pannkakor, jag har alltid några i frysen för jag tycker att det är så skönt att kunna ta fram och värma på såna här dagar då jag inte har någon ork.
Sen vila.
Killarna vilar i min säng med en film och idag vilar jag på soffan, vet inte om jag ska sova lite eller titta på något på datan.
Jag har obigatorisk vila när dom är hemma, faktiskt mest för min egen skull, dom vaknar mellan 7 och 8 och somnar vid 20.00 på kvällen om jag ska orka bus och bråk i 12 timmar måste jag få vila öronen och hjärnan en stund på dagen och då är det lagom att sätta på en film, och även om dom inte är små längre kan det vara bra att ta igen sig lite mitt på dagen.

Hur gör ni med era barn som inte är så små längre??

Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)