.

.

fredag 7 januari 2011

Ljuva ljuslyktor


Det blir inte så bra bilder när man fotar i mörkret utan blixt :)


Gör ytterligare ett inlägg om mina ljuslyktor, är så glad att jag köppte dom för de passar så bra för alla tillfällen även nu på julen.

Jag bara ÄLSKAR att sitta i soffan och mysa med dessa tända.

Det är den enda nackdelen med sommaren tycker jag att vdet gör sig inte riktigt med levande ljus då, visst kan man tända dom endå men skenet och känslan blir inte det samma en ljus och varm sommar kväll, så just nu är jag glad att det är en mörk och kall vinter kväll och jag njuter av att se ljusen brinna, som balsam för själen för mig, inte bara mys utan jag känner sånt lugn och sån harmoni då.

Hoppas ni har en fin fredags kväll just nu.

3 kommentarer:

Lotte sa...

Jag saknar med känslan och ljusskenet på sommaren så jag brukar dra ner persiennerna och tända massa ljus ;-) Jättefina lyktor!!

Linda sa...

Jag vill ha massa sånt. Tyvärr har min yngsta dotter nån form av allergi mot att låta saker vara! Så fort jag ställer fram nåt river hon ner för att leka med. Jag förstår inte grejen för hon är ändå 5 år snart! Suck säger jag bara. Nåja min tid kommer den med!

Jättefina bilder trots att det vart utan blixt!

teddy sa...

Hih ja våran dotter kan verkligen göra en massa ljud ifrån sig och man är ju lite förvirrad som mamma på nätterna :)

Mys med tända ljus.
Älskar också dessa mörka tider och att tända upp hemma.
Trevlig helg på er)

kramis

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)