.

.

lördag 29 januari 2011

Lite film tips

Jag har tittat lite på fim dom här dagarna när jag bara legat och varit sjuk.
Jag började med Batman Begins som jag började se när den gick på tv men jag somnade efter första reklamen.
Slutet bjuder in till en två så jag letade lite och hittade.....
Båda filmerna är så bra och jag kan verkligen rekomendera dom. Jag har aldrig varit ett fan av Batmanfilmerna utan tyckt att dom varit lite töntiga MEN dom här två är helt annorlunda, fantastiskt gjorda med väldigt mycket James Bond kännsla massa teknik och faktiskt läskiga skurkar. Blev dock ledsen när jag insåg att det är Heath Ledger som spelar Joker, han var en av mina favorit skådisa som dog plötsligt i ung ålder otroligt sorligt.
Men filmen är suverän och nu väntar jag på trean som kommer 2012.
I går kväll blev det en underbar repis....
Som jag spelade in när den gick på tv för några dagar sedan.
För alla som inte sett den än SE DEN så söt och bra lite Ugly Betty inspirerad :)
En film som aldrig blir dålig.
Humm undra vad jag ska se idag, nån som har ett tips??

3 kommentarer:

Anna S sa...

Krya på dig!

Du frågade om min väska (http://ansobloggar.blogg.se/2011/january/dag-12-i-min-handvaska.html)
Den är köpt på HM i somras och jag har inte sett den i affär nu tyvärr.

Frida-FantastiskaMamman sa...

Film är ett perfekt sätt att fördriva tiden på om man är sjuk......
Djävulen bär Prada passade en "argbigga" som mig hihi...
Kramar

Sandra sa...

tack för tipsen men Batman tror jag att jag står över men det sista tipset är bra, gillar verkligen den filmen! Ha en trevlig kväll!

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)