.

.

fredag 21 januari 2011

I dag är dagis stängt

och killarna har varit med mormor och morfar, och när jag kliver innanför dörren efter jobbet får jag världens chock.

Leo har nämligen rammlat eller eg snubblat in i dörrkarmen och har en bula stor som en halv golfboll med ett jack i mitten i pannan.

Jag är ju LITE kännslig när det gäller mina barn så jag höll på att svimma, jag tappade all matlust och tårarna bränner i ögonen och jag kämper för att inte bryta ihop och det är ju 4 timmar sen det hände så det är ju inte riktigt någon fara och han bryr sig inte ett dugg utan undrar mest vad jag håller på med : )



Men han är ju mitt lilla älskade Y och han är ju så vild så det är inte hans första skada heller men jag blir aldrig härdad : )



Nu får vi hoppas att kvällen blir lite bättre sen när jag har hämtat mig från chocken

Önskar er en trevlig fredags kväll

3 kommentarer:

Lotten sa...

Ja fy, det är inte kul när sina små älsklingar slår sig...
Trevlig helg!

Maria sa...

Oj, det var en rejäl bula:-(
Gör ju så ont i mammahjärtat när de små älskade liven gör sig illa.
Hoppas att ni får en lugn & skön fredag kväll!

Kram

Linda aka Tokmorsan sa...

Man får bara bita ihop och gilla läget när man har vilda barn. Tur är att barnen alltid klarar sig. Dom är funtade så i sina kroppar!

Hoppas bulan lägger sig snart. En stor kram till dig så du känner dig bättre!

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)