.

.

måndag 31 januari 2011

Finnar finnar och åter finnar

dom invarderar mig emallan åt och jag HATAR det, inte överallt utan ett litet område på kindbenen exakt på samma ställe på båda kinderna och ibland under hakan.


Inte ofta stora röda utan mer som kulor under huden men nu när dom är borta börjar jag faktiskt se ärr på de områdena och det gör mig ledsen.

Jag har provat tvätter mot finnar basiron och andra små medel men det hjälper ju inte, inte alls. Är man chanslös mot finnar???

Jag var i centrum förra veckan och köpt den här Nivea ansikts tvätten, utbudet i centrum är ju inte extremt men jag tror att den är bra.


Förut har jag tvättat mig med tvål och iband när jag har berättat det för folk har dom sakt

-TVÄTTAR Du DIG I ANSIKTET MED TVÅL????
Uppenbarligen är jag den enda människan som är dum nog att tro att man kan tvätta sig med tvål jag har nu insett mitt mistag och köpt ansikts tvätt. ;)

Får se om det ger något resultat, den doftar jätte gott och är dryg, första gången tog jag en klick stor som en enkrona och det var en överdrift som hetter duga :)
Vad gör ni?? Har ni finnar ?? Vad gör ni åt dom?? Och vad tvättar ni ansiktet med ??
LIVETS VIKTIGA FRÅGOR :)

3 kommentarer:

Linda aka Tokmorsan sa...

Har samma problem! Hatar det och har tyvärr inga bra tips alls.

Mår du bättre nu?! Tänker på dig Kram

floosan sa...

Fy tusan för finnar dom förstör mycket utav ens liv. Jag gick till en hudläkare och fick tabletter emot dem. Dom försvann och har inte kommit tillbaks. Nu efter använder jag bara produkter från exuviance

Cissi sa...

Du är inte ensam, jag tvättar också ansiktet med tvål ;)

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)