.

.

fredag 28 januari 2011

Årets första tulpaner.

Fick jag av mamma idag.
Passade så bra i köket där allt är vitt och så lite lila i gardinerna.
Mamma kom hit idag på eftermiddagen för att handla lite saker jag glömde igår och gå ut med Tuffs och hämta killarn på dagis.
Istället för att börja må bättre har det snarare blivit ännu värre, undra om jag fått någon influensa för idag kunde jag inte hämta killarna på dagis även om jag hade velat.
Mamma har diskat, tagit med sig dillkött som vi kan värma i micron, och idag har hon fixat tacos till oss för jag har lovat Leo det, igår grät han hela vägen hem för att han trodde det var fredag och jag lovade honom tacos på fredag och igår hade jag redan förberett något annat och sa att vi tar tacos i morgon som vi bestämt så då kände jag att jag inte kan säga idag att mamma är för sjuk, så då bad jag mamma hjälpa mig, så snart ska vi äta.

Önskar er en fin fredag Y

2 kommentarer:

Malla sa...

superfina tulpaner! hoppas du känner dig bättre snart!
kramen

Cissi sa...

Vilka fina tulpaner och lila såklart :)
I like!
Tur att du har mamma som kan hjälpa dig, det måste vara tufft att vara ensamstående när man är sjuk och inte har någon kraft alls :S

Krya på DIG!
Kram

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)