.

.

torsdag 20 januari 2011

Allt gick så bra idag.

Robin hade tyckt att det var super kul på isen i dag och inte haft några problem alls att åka utan klubban som han annars är så van vid att använda sig av för stöd.
Han pratade som jag trodde om det HELA kvällen och det var så kul att höra honom bubbla på om is och skridskor.
Sen gick vi och hämtade Leo vi råkade börja i fel håll på huset som är byggt i en enorm halv cirkel så det tog en 15 minuter extra :) Ja så kan det gå.
Leo hade haft jätte skoj och blev så ladsen när jag kom och skulle hämta honom. Han hade uppfört sig och varit jätte snäll och jätte duktig, men jag var faktiskt inte alls orolig för jag var helt säker på att han uppför sig när han är med människor han inte känner, hade Robin också följt med då tror jag att det inte hade gått lika bra.
Jag ringde faktiskt på vägen hem från jobbet och frågade hur det hade gått och hämta dom och så. :)

3 kommentarer:

äppelblomman sa...

Skoj med skrilor!! Får nog oxå ta med mej gossarna o köra ett rejs på isen!;-)
Mysigt!
Kram K

Linda aka Tokmorsan sa...

Åh vad härligt att alla var så nöjda och glada. Hoppas ni får en lika bra fredag nu Kram

Cecilia sa...

Är ju ofta så att man oroar sig i onödan och sen har allt gått jättebra... ;)

Och jag vet inte om hon vinkar så mycket som att hon försöker ta mammas kamera på bilden... ;)

Hoppas att ni får en trevlig fredag å helg!

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)