.

.

lördag 8 januari 2011

Alla borde ha en.

Jag är så glad över våran lilla kille, egentligen gillar jag stora hundar bättre men det är en vane sak, för varje dag som går växer kärleken till våran lilla kille.
Just nu sitter jag i soffan och surfar runt lite och den här lilla killen ligger brevid mig och snarkar högt och dom andra två lite större killarna tittar på filmen Katter och Hundar i min säng.

Så mysig har vi, han har varit ute och lekt i snön så han är riktigt trött :)

Önskar att alla var lika lyckligt lottade som vi tänker jag nu när jag sitter här och tittar på Tuffs när han sover.

1 kommentar:

Hanna sa...

När jag var yngre sa jag alltid att när jag flyttar hemifrån ska jag skaffa hund, då min pappa är allergisk... När jag sen flyttat hemifrån träfar jag Joahn som också är allergisk och mina hunddrömmar försvann i fjärran...

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)