.

.

lördag 18 december 2010

Vi har köpt julgran

I dag har jag och killarna köpt årets julgran.
Men tyvär har jag inga kort :( hemskt för mig som harr nåt sorts tvångs fotobeteende jag måste fota allt som är viktigt så ärligtalat grämer kag mig fortfarandr för jag hade ingen kamera och glömt telefonen.

Efter dagens skridskoskola så åkte jag och killarna med morfar till ÖB för jag skulle köpa de söta plåtburkarna med änglar på och fylla med godis och ge till dagispersonalen i år. Men burkarna vear såklart slut, och hjärter ljuslyktorna och julmusten det enda som fanns på min lista var ischokladen SÅ TYPISKT.
Jag köpte pappersaskar istället med julmotiv men ändå så irriterande att allt dom har på annons är slut.

På vägen hem åkte vi förbi et ställe där som säljer JULGRANAR så vi stannade och hittade en perfekt julgran Y


Önskar er en underbar LÖRDAG Y

2 kommentarer:

Rockkärringen sa...

Så typskt att det skulle vara slut, känns som att det är så ofta nu för tiden.

Tack så mycket :)
Dina pojkar är så söta och bloggen är härlig :)

Mira sa...

Hej och tack för din kommentar hos mig =)

Visst är det drygt att det ska vara så svårt att hitta stövlar när man har lite tjockare vader, jag orkar till slut inte ens leta..
Men man blir extra glad när man helt plötsligt springer på ett par som passar. =)

Ha en härlig söndag, kramis Mira

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)