.

.

torsdag 30 december 2010

Världens bästa spel

Robin fick Grod spelet i julklapp för han brukar gilla att spela det på dagis.



Det måste vara världens bästa spel. jag spelade det första gången i går och det var så kul och så lätt jag vet inte vem som hade roligast jag eller barnen. Och hornen växte ut kan jag säga för det är ganska svårt att få i dom i hinken och lyckas man med en så tror man att nu kommer jag vinna så vann Robin eller Leo så vi spelade om och om igen :)



Det spelet måste ni verkligen prova


Nu ska vi äta frukost och gå och leka hos grannen.

Ha En TrevliG DaG


2 kommentarer:

Linda sa...

Låter kul! Aldrig hört talas om innan faktiskt! Kanske skaffar och släpper loss lite med mina ungar jag med!

Emma sa...

Heej
Aa ska börja blogga igen! Men har inte haft lust, eller rättare sagt ork!
försökte skriva igår men då blev det något knas så jag gav upp.
Men ska försöka skriva lite ikväll, annars blir det imorgon :)

Kram

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)