.

.

tisdag 28 december 2010

Nu är vi åter igen lediga..

i 5 dagar det är så skönt med julen tycker jag för det innebär så mycket ledighet med barnen. Nästa vecka blir också lika dan, jobbar måndag och tisdag och sedan ledig i 5 dar igen. Så underbart.
I morgon ska jag försöka skruva ihop dom där förbenade snowracerarna så vi kan gå ut och åka och på torsdag har vi bestämt med grannen att vi ska leka eftersom han är ledig från dagis hela veckan och då får så tråkigt och han och hela hans familj är så underbart trevliga så vi går gärna dit och leker.
Det är så kul att ha en liten kille vägg i vägg som är lika gammal som Leo och går på samma avdelning på dagis också.
När killarna har lagt sig ikväll ska jag kolla klart på andra avsnittet av Morden i sandhamn som gick på 4an för det är sista dagen som det avsnittet ligger kvar på internet. Kollade på första avsnitter och halva andra igår och tyckte att den var jätte bra. Var det någon som sågen förra veckan när den gick på tv??

Ha en skön kväll alla ni.

3 kommentarer:

Hanna sa...

Härligt att få vara långlediga! Då gör det inte så mycket att man får jobba två dagar, resten av ledigheten blir liksom så mycket bättre då :-) Sv; Visst är det kul att fixa, nu ska det ju snart göras om helt så vi får se om jag hinner med några rum bilder innan dess :-)

Hoppas ni får en trevlig kväll!

Carina sa...

....men, var tog min kommentar vägen tro?....

Carina sa...

Jag skrev en låååång kommentar här i morse som bara försvann, POFF borta bara :)
Men varje gång jag kommenterar här så får jag trycka på "skicka kommentar" 3-5 ggr för att få iväg den, har en känsla av att de ibland inte ens publiceras, dagens ilandsproblem jag vet ;)

Ville iaf tacka dig för din otroligt fina kommentar abg vårat hem, grejen är den att jag brinner för inredning. Tycker det är otroligt skoj att greja och och kanske bara flytta grejer här hemma.

Jag är också ledig men Stefan han jobbar han, vill att han ska få vara hemma och dela dessa dagar med mig. Men nu är det bara ca 1 dag kvar till nyåret, skönt :)

Kram Carina

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)