.

.

fredag 10 december 2010

Lugn fredag.


Hemma hos oss blir det en VÄLDIGT lugn fredagskväll, jag och killarna är trötta efter en lång dag.(vi blev faktiskt pigga på dagen, låter som vi är trötta dygnet rumt med tanke på mitt förra inlägg :)

Men det känns okej att bara njuta och koppla av och inte ha massa prestantions ångest att skapa MYS FREDAG, vi är trötta så vi myser utan märkvärdigheter i soffan killarna har fått lite godis och tittar på film. (Horton, som måste vara den skevaste barnfilm som gjorts hade jag vetat att det inte var en film om en söt elefant som heter horton så hade jag INTE köpt den)

När dom har lagt sig ska jag slöa i soffan med en film, tror det blir Wallstreet, money never sleeps

Leo har nu övergett sitt godis och undrar om han kan få äpple i stället, (konstig unge det där:) men han är inte så mycket för godis så det är klart att han kan få äpple om han vill det.

Vad gör ni??

ÖNSkar Er eN UnDerbaR FreDagKväLLYY



1 kommentar:

Malla sa...

Här är vi också trötta fast fortfarande vakna :)
Hoppas du får en fin kväll!

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)