.

.

lördag 4 december 2010

Lite små shoppat

Hej
Jag fick tag i nästan allt jag ville ha utom den röda jullöparen med glittertrådarna i såklart så det blev jag lite ledsen över. Men jag köpte också 2 böcker till mamma och pappa i julklapp och LdBs ny serie till mamma. Sen ska vi på kalas i morgon hos en av killarnas dagis kompisar så jag köpte en målar bok och en rolig traktor som man bygger ihop, (vi köper alltid 2 saker så Robin och Leo får ge varsitt paket annars blir det orättvist). Jag köpte duschtvål, lotion, schampo och balsam till mig också, duschtvålen och lotionen var med på listan men det e lika bra att fylla på med schampo och balsam när man ändå är där :)
En söt julmatta fick följa med hem också, annars är inte sånt krimskrams min grej riktigt, jag kan titta och tycka att gud vad söt den var men jag köper det inte för att jag tycker att det gör ens hem lite tacky men nu när man har barnen då kommer jag undan med sånt så jag passar på :) som julduken med tomtar på.
Jag köpte den vita löparen med julstjärnorna på och ja resten av det ni ser på bilden. Skönt att ha köpt lite julklappar till mamma och pappa, det blir inga dyra saker eftersom min ekonomi inte är den bästa och dom vill ju aldrig ha någonting, men böcker gillar dom båda så då vet jag att dom blir glada.


Hoppas ni har en underbar lördag

Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)